Morjens!
Ajattelin ruveta vaihtamaan jakopään osia mutta vanhoja threadeja lueskellessa jäi hieman epäselvyyksiä,joten ajattelimpa kysyä uudestaan.
- keulan joutuu varmaan purkamaan mutta entä ilmastoinnin lauhdutin? Ei varmaan uskalla ottaa letkuja irti vai mitä siellä kulkee?
- Miksi hihna pyörät joutuu lukitsemaan? En ole missään muussa autossa joutunut moista tekemään. Eikö niissä ole ajoitus merkkejä vai lähteekö rullat karkuun jos ei pidä kiinni=)
- voiko rulliin vaihtaa pelkät laakerit?
- Mitä muuta huomioitavaa hihnojen vaihdossa on?
- Huomasin myöskin että kiilahihnapyörä väpättää aika reippaasti. Eikös siellä ole värinän vaimennin? Katselin etkasta että antaa osalle aika suolasen hinnan.Onko vaimentimella mitään virkaa, jos pyöräyttäs vaikka alumiinista uuden.
Haynesilla varmaan selviäisi asiat mutta ei näyttänyt kattavan AAN moottoria joten en viitsinyt hankkia,vai onko jossain muussa moottorissa sama jakopää?
Huh! tulipas taas kysymyksiä.
Ajattelin ruveta vaihtamaan jakopään osia mutta vanhoja threadeja lueskellessa jäi hieman epäselvyyksiä,joten ajattelimpa kysyä uudestaan.
- keulan joutuu varmaan purkamaan mutta entä ilmastoinnin lauhdutin? Ei varmaan uskalla ottaa letkuja irti vai mitä siellä kulkee?
- Miksi hihna pyörät joutuu lukitsemaan? En ole missään muussa autossa joutunut moista tekemään. Eikö niissä ole ajoitus merkkejä vai lähteekö rullat karkuun jos ei pidä kiinni=)
- voiko rulliin vaihtaa pelkät laakerit?
- Mitä muuta huomioitavaa hihnojen vaihdossa on?
- Huomasin myöskin että kiilahihnapyörä väpättää aika reippaasti. Eikös siellä ole värinän vaimennin? Katselin etkasta että antaa osalle aika suolasen hinnan.Onko vaimentimella mitään virkaa, jos pyöräyttäs vaikka alumiinista uuden.
Haynesilla varmaan selviäisi asiat mutta ei näyttänyt kattavan AAN moottoria joten en viitsinyt hankkia,vai onko jossain muussa moottorissa sama jakopää?
Huh! tulipas taas kysymyksiä.
Comment