Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Chorus lukossa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi Chorus lukossa

Profiilin auton Chorus löi itsensä lukkoon kun irroittelin akunkengän. Audille soittelin ja sanoivat että RDS- ja TP-napit pohjassa pitämällä se kysyy koodin ja sitten vaan numeroista laittaa sen siihen. Joo, toimii, parikin kertaa, mutta jollain tapaa mankka ei "kuitannut" koodia vaan palasi lähtöarvoihin: näytössä lukee SAFF (Saksantuonti ;). Apuja?

Koodin syötön jälkeen olet painanut RDS & TP uudelleen?

Comment

Joo, painoin n. 10s mutta ei tapahtunut mitään. Palasi vain takaisin "SAFF" -tilaan.

Comment

No, koodi on 0560 (terveisiä sille joka kasettimankkaa pöllii) ja painelin 2-2-2-2-2 ja 3-3-3-3-3-3. Voipi olla SAFE hyvin mahdollinen, on vähän vajaa toi näyttö ;)

Comment

Moi!

Saitkos toimimaan ? Mulla meni aikaisemmin kans mankka (symphony) safe tilaan ja onnistuin niin hyvin koodien laitossa, ettei se anna edes mahdollisuutta tehdä enään sitä... oliskos sulla sama juttu ??

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja KIPE Näytä viesti
            Moi!

Saitkos toimimaan ? Mulla meni aikaisemmin kans mankka (symphony) safe tilaan ja onnistuin niin hyvin koodien laitossa, ettei se anna edes mahdollisuutta tehdä enään sitä... oliskos sulla sama juttu ??
            Hylkäsin tämän projektin ja laitan jonkun pätevämmän mankan tilalle. :)

Comment

Mitäs sitten kun on kerran näppäillyt koodin vahingossa väärin ja se ei enää anna TP ja RDS napeilla laittaa sitä uudestaan?

Comment

Tunti virrat päällä, niin antaa yrittää uudestaan.

Comment

Tunti virrat päällä, niin antaa yrittää uudestaan.
                  Siis riittääkö että soitin on päällä, vai pitääkö autossakin olla virrat päällä?
                  Concert 2:nen meni lukkoon ja mulla ei ole niitä can-väylän johtoja kytkettynä mittariston ja soittimen väliltä, soitinhan saa ilmeisesti niiden kautta tiedon että autossa on virrat. Pitääkö ne nyt sitten kytkeä vai käyttää jotain kikka kolmosta?

Kaksi kertaa antoi kokeilla, sitten löysin oikean koodin mutta ei huoli enää kolmatta yritystä.

Edit: Itse itselleni vastaten: Riittää että soitin on tuon tunnin päällä, autossa ei tarvinnut siis virtoja olla
                  Viimeksi muokannut Dieselman; 7.8.2009, 13:34.

Comment

Working...
                  X