1.9TDi AWX 130hp nykii lämpimällä koneella kiihdytyksissä. Kierrosten ollessa 3- 4t välillä pätkii, kun kierrokset nousevat tästä toimii normaalisti. Välillä pelittää taas kunnolla. Ei jätä vikakoodia. Tietoa aiheuttajasta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 nykii kiihdytyksessä, KORJATTU!
Collapse
X
-
Haulla löytyy paljon tietoa nykimisestä. Ohessa yksi aiheuttaja.
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=78469
-
Ihan alipaineletkua ne on eli peruskauraa. Kokoa en muista.
Vai onko siinä karvaletkut? Sinällään tuolla alipainepuolella kyllä kestää letku kuin letku kun sinne ei normaalisti juuri mitään öljyä tms pitäisi päästä.
Turbon vnt kellon ja N75 välille ehkä joku muu kuin kumiletku on parempi?
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viestiN75 tulis mieleen. Yhdessä autossa teki pumppausliiketta ahdot N75 takia.
Huomasi oikeastaan vain ohittaessa.
Comment
-
Apuaaa! Mistä hitosta tuo n75 löytyy AWX:stä? ETKA:n piirrustuksen mukaan löytyy (14)solenoid valve ja (12)pressure converter. Ja tähän 12 menee mun autossa turbon kellon letku. Tuo 14 oli laakkosen mielestä n75. Onko Puuhapetellä tarkempaa tietoa? Tai kellään?Viimeksi muokannut jannekni; 3.8.2011, 17:33.
Comment
-
Audi a6 1,8T AEB nykii 3000 kierroksen kohdalla ja pahasti!
osaisko joku sanoa missä vika ku ajaa normaali kaasulla ja kierrokset noin 2300, sitten kun alkaa kiihdyttämään ja kierrokset nousee 3000 hujakoille niin alkaa aivan jäätävä nykiminen ja kierrokset humpaa 1500 - 3000 välillä!
kaasua pitää höllätä että pääsee eteenpäin mutta sitten kun taas painaa kaasua ja kierrokset nousee siihen 3000 niin nykiminen jatkuu ja vika tulee silloin tällöin esiin (aika usein kuitenkin)
Autohan on audi a6 1,8T AEB multitronic
vika vinkit ei olisi pahitteeksi, kiitos jo etukäteen. :)
Comment
Comment