Eli ongelma on seuraavanlainen:
Kun auto on seisonut 19 asteisessa tallissa yön, niin ajossa moottori/vaihteisto pääsee selvästi liikkumaan turhan paljon. Mitä enemmän vedättää, sitä enemmän heilumista tuntuu olevan. Vaihteenvaihdot ovat myös joskus hankalia ja varomattomalla kytkimen käytöllä saa paikat kolisemaan
Onko muuten perässä minkälainen tuenta?
Auton seisottua pihalla -15 asteessa tilanne on paljon parempi, vaihteet menee paremmin silmään, moottori/vaihteisto ei tunnu heiluvan lähes ollenkaan ja ajo on muutenkin kaikinpuolin jouheampaa.
Mitähän tuolla kannatinkumeissa olisi nyt vaihtolistalla ja pystyykö noita kumeja täyttämään esim. sialla kuten ralliautossa on tapana?
autohan on -97 A4 Tq
Kun auto on seisonut 19 asteisessa tallissa yön, niin ajossa moottori/vaihteisto pääsee selvästi liikkumaan turhan paljon. Mitä enemmän vedättää, sitä enemmän heilumista tuntuu olevan. Vaihteenvaihdot ovat myös joskus hankalia ja varomattomalla kytkimen käytöllä saa paikat kolisemaan
Onko muuten perässä minkälainen tuenta?
Auton seisottua pihalla -15 asteessa tilanne on paljon parempi, vaihteet menee paremmin silmään, moottori/vaihteisto ei tunnu heiluvan lähes ollenkaan ja ajo on muutenkin kaikinpuolin jouheampaa.
Mitähän tuolla kannatinkumeissa olisi nyt vaihtolistalla ja pystyykö noita kumeja täyttämään esim. sialla kuten ralliautossa on tapana?
autohan on -97 A4 Tq
Comment