Niin omasta mielestä kaikki mahdollinen on jo yritetty eli tekee samaa jo syksystä lähtien.
Lämmöt nousee duuni matkan aikana (20km) mittarin mukaan 90:iin mutta sisälle ei tule kuin lehmän henkäys eli juuri ja juuri lämpimäksi havaittavaa ilmaa ja sama vaikka ajais 200km motarilla.
Tiedän kyllä että ei diiselit jaksa ihmeemmin lämmittää mutta meillä on töissä useampi kymmenen vw poloa ja golffia pikkudiisseleillä ja niissä kyllä jaksaa noin kymmenen kilsan jälkeen lämmittää ihan eritavalla ja ei ole webastoja.
Mun autossa on vesihehkut jotka on just vaihdettu samoiten laitoin jo paffin syylarin eteen jo kun oli vielä +7 ulkona.
Termarikin on vaihdettu jo kahteen kertaan--- ei vaikutusta.
Vesipumppukin on vaihdettu ja kennon letkut on ajon jälkeen kummatkin kädellä tunnistelemalla yhtälämpimät.
Eberikin on jossain laatikon pohjalla kun ehtis vaan asentamaan.
Väittäisin että kyllä enemmän pitäisi lämmittää sisätiloja edes vielä +4 asteen kieppeillä.
Millä ehdoilla noi vesihehkut pitäisi toimia ja voiko ne testata vagcomilla?
Lämmöt nousee duuni matkan aikana (20km) mittarin mukaan 90:iin mutta sisälle ei tule kuin lehmän henkäys eli juuri ja juuri lämpimäksi havaittavaa ilmaa ja sama vaikka ajais 200km motarilla.
Tiedän kyllä että ei diiselit jaksa ihmeemmin lämmittää mutta meillä on töissä useampi kymmenen vw poloa ja golffia pikkudiisseleillä ja niissä kyllä jaksaa noin kymmenen kilsan jälkeen lämmittää ihan eritavalla ja ei ole webastoja.
Mun autossa on vesihehkut jotka on just vaihdettu samoiten laitoin jo paffin syylarin eteen jo kun oli vielä +7 ulkona.
Termarikin on vaihdettu jo kahteen kertaan--- ei vaikutusta.
Vesipumppukin on vaihdettu ja kennon letkut on ajon jälkeen kummatkin kädellä tunnistelemalla yhtälämpimät.
Eberikin on jossain laatikon pohjalla kun ehtis vaan asentamaan.
Väittäisin että kyllä enemmän pitäisi lämmittää sisätiloja edes vielä +4 asteen kieppeillä.
Millä ehdoilla noi vesihehkut pitäisi toimia ja voiko ne testata vagcomilla?
Comment