Eli kun antaa paikallaan kierroksia, niin kardaani alkaa kilistä siinä 3trmp kohdalla. Kilinä loppuu kun painaa sormella kardaania laatikon päästä, tai kun yritää laittaa ykkösen sisään vaihdekeppiä hieman sivulle jäkittämällä. Kannatin laakeri on tiukka, eikä voimansiirrossa ole välystä juuri ollenkaan, kun kardaania yrittää pyörittää. Ehkä ihan pieni välys on kun laatikon päästä kardaania nytkyttää ylös-alas.
Onkohan murroksessa väljää? Ja saako noita murrkosia uusia? Huomasin että kardaanin takamurroksessa oli Löbron tarra. Eli oisko vahdettu joskus vai onko alkuperäinen?
Onkohan murroksessa väljää? Ja saako noita murrkosia uusia? Huomasin että kardaanin takamurroksessa oli Löbron tarra. Eli oisko vahdettu joskus vai onko alkuperäinen?
Comment