Iltaa!
Profiilin Audilla on ollut hauskoja temppuja ennenkin, mutta tämä ylitti kyllä aikaisemmat..
Kolmenkymmenen kilometrin rauhallisen maantieajon jälkeen autoa jo parkkipaikalla veivatessa rupesi konepellin alta pursuamaan sankkaa savua ja karmea käry. Konepellin alta paljastui helvetisti lisää savua ja avotuli moottorin suojamuovin alla.
Tässä vaiheessa tuli kevyt kiire availla moottorin suojamuovin pikaruuvit ennen isompaa leimahdusta. Suojamuovin alta selvisi että tulessa oli yksi sytytyspuolista. Takakontista löytyneellä jumppapatjalla suoritetun palon tukahdutuksen jälkeen oli aikaa tarkastella tilannetta, joka näytti kutakuinkin tältä:
Heräsi muutamia kysymyksiä, joista päälimmäiset alla.
Tiedän että vanhoja sytytyspuolia tuon ikäiset 1.8T:t syövät kuin adhd-lapset sokerimuroja, mutta onko täällä ennen törmätty liekehtiviin Audeihin?
Puolaan tulevan johdon päässä oleva liitin on myös sulanut. Onko johdon päähän helppoa tai edes mahdollista vaihtaa uusi liitin? Kokonaan uuden johdon vetäminen parkkipaikkaolosuhteissa vaikutti mahdottomalta.
Vag-com antaa alla olevan vikakoodin, onko siitä pääteltävissä jotain lisää?
17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open
P0688 - 35-00 - -
Ilmeisesti on järkevää vaihtaa kerralla kaikki nuo vanhan malliset puolat uusiin versioihin, ettei tarvitse sammutuspeitettä ostaa?
Kiitokset vinkeistänne.
Profiilin Audilla on ollut hauskoja temppuja ennenkin, mutta tämä ylitti kyllä aikaisemmat..
Kolmenkymmenen kilometrin rauhallisen maantieajon jälkeen autoa jo parkkipaikalla veivatessa rupesi konepellin alta pursuamaan sankkaa savua ja karmea käry. Konepellin alta paljastui helvetisti lisää savua ja avotuli moottorin suojamuovin alla.
Tässä vaiheessa tuli kevyt kiire availla moottorin suojamuovin pikaruuvit ennen isompaa leimahdusta. Suojamuovin alta selvisi että tulessa oli yksi sytytyspuolista. Takakontista löytyneellä jumppapatjalla suoritetun palon tukahdutuksen jälkeen oli aikaa tarkastella tilannetta, joka näytti kutakuinkin tältä:
Heräsi muutamia kysymyksiä, joista päälimmäiset alla.
Tiedän että vanhoja sytytyspuolia tuon ikäiset 1.8T:t syövät kuin adhd-lapset sokerimuroja, mutta onko täällä ennen törmätty liekehtiviin Audeihin?
Puolaan tulevan johdon päässä oleva liitin on myös sulanut. Onko johdon päähän helppoa tai edes mahdollista vaihtaa uusi liitin? Kokonaan uuden johdon vetäminen parkkipaikkaolosuhteissa vaikutti mahdottomalta.
Vag-com antaa alla olevan vikakoodin, onko siitä pääteltävissä jotain lisää?
17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open
P0688 - 35-00 - -
Ilmeisesti on järkevää vaihtaa kerralla kaikki nuo vanhan malliset puolat uusiin versioihin, ettei tarvitse sammutuspeitettä ostaa?
Kiitokset vinkeistänne.
Comment