Eculta sytytyspuolalle tuleva ohjausjännite vaihtelee välillä 0 - 0,05V, vaikka sen pitäisi vaihdella välillä 0 - 2V. Tästä huolimatta auto pysyy käynnissä ainakin jonkin aikaa pätkien välillä pahasti.
VAG-COM ei ole antanut autosta mitään vikakoodeja ja toista ECUakin on kokeiltu, jolloin nuo jännitevaihtelut ja pätkiminen olivat ihan samanlaisia. Vastus ohjaussignaalin johtimessa on normaali 0,5 Ohm (ECUn napa 6 - Puolan keskimmäinen napa 2/1).
Hallin nollanavan jännite vaihtelee välillä 0,09 - 11,50V. Olisiko kenelläkään tuosta itse Digifant 1.75 ECU:sta piirikaaviota hallussaan? Tai osaisiko kukaan sanoa mistä vikaa voisi etsiä?
VAG-COM ei ole antanut autosta mitään vikakoodeja ja toista ECUakin on kokeiltu, jolloin nuo jännitevaihtelut ja pätkiminen olivat ihan samanlaisia. Vastus ohjaussignaalin johtimessa on normaali 0,5 Ohm (ECUn napa 6 - Puolan keskimmäinen napa 2/1).
Hallin nollanavan jännite vaihtelee välillä 0,09 - 11,50V. Olisiko kenelläkään tuosta itse Digifant 1.75 ECU:sta piirikaaviota hallussaan? Tai osaisiko kukaan sanoa mistä vikaa voisi etsiä?
Comment