Eli kävinpä varttimailia rykimässä kerran tynkä lähdön kun päätti alkaa röpöttämään kolmosella täys kuoleman ja valuttamalla loppuun.
Nyt kun pääsin logittamaan ja pienen riuhtomisen jälkeen alkoi satunnaisesti röpeltämään niin syyksi paljastui logituksessa toinen egt anturi. Eihän nuo ole kuin alle vuoden vanhat...
Välillä näyttää 940 pohjalukemaa (mistä lie päähänsä sen saanut) ja välillä sitä oikeaa 945. Ongelma tulee siitä, kun yhtä-äkkiä satunnaisesti lukema hyppää tappiin eli 1035 asteeseen, siitä seuraa 40% paniikki rikastus ja se puoli röpöttää itsensä samantien pois kuvioista. Tuota satunnaista tulee myös normiajossa mutta sitä ei huomaa kun ei mitään juuri korjata, kaasupohjassa sitten rytisee..
Mitäs vaihtoehtoja tässä olisi ?
Jotkut muut anturit ?
Ohjelmoida pois käytöstä ? kerran ovat vain varotoimi eikä normaalissa säätökäytössä.
Vai mitä raati ehdottaa ? kerran vuoteen en noita rupea uusimaan..
Nyt kun pääsin logittamaan ja pienen riuhtomisen jälkeen alkoi satunnaisesti röpeltämään niin syyksi paljastui logituksessa toinen egt anturi. Eihän nuo ole kuin alle vuoden vanhat...
Välillä näyttää 940 pohjalukemaa (mistä lie päähänsä sen saanut) ja välillä sitä oikeaa 945. Ongelma tulee siitä, kun yhtä-äkkiä satunnaisesti lukema hyppää tappiin eli 1035 asteeseen, siitä seuraa 40% paniikki rikastus ja se puoli röpöttää itsensä samantien pois kuvioista. Tuota satunnaista tulee myös normiajossa mutta sitä ei huomaa kun ei mitään juuri korjata, kaasupohjassa sitten rytisee..
Mitäs vaihtoehtoja tässä olisi ?
Jotkut muut anturit ?
Ohjelmoida pois käytöstä ? kerran ovat vain varotoimi eikä normaalissa säätökäytössä.
Vai mitä raati ehdottaa ? kerran vuoteen en noita rupea uusimaan..
Comment