Tulipas palattua parin vuoden tauon jälkeen takaisin audin pariin ostettuani A4 (B8) koppasen dieselin,jossa multitronic lodju. Eli tässä välillä sorruin volvo S60 2.4 D -07 autom. joka ei tyydytänyt mua lainkaan. Sitä piristelin softallakin, mutta eipäs se painava auto paljoa paremmaksi muuttunut, syynä tuo vollen vanhahtava autom.lodju. Joten tuon volvon jälkeen tiesin mihin palaan, eli audiin (ex. audi kokemukseni oli muuten 2.5TDI -04 keppivaihteinen avant) josta oli hyviä tuntemuksia ja kokemuksia. On se vaan A4 alustaltaan ja ajettavuudeltaan paljon parempi kuin volle S60 kun enemmän ajelee. Ja moottorikin on audeissa sivistyneempi verrattuna kalkattavaan volvo dieseliin. No! enpäs hauku vollea tämän enempää, olihan siinä hyvät penkit ja kovemmissa nopeuksissa maantieajossa melko hiljainen ja rauhallinen ajettava.
Niin kysyisinkin tästä nokkahihnan vaihto välistä TDI 2.0 (b8)joka näkyy olevan huoltoohjelman mukaan 180tkm. Mitäs mieltä te olette tuosta näin suomen olosuhteissa. Kannattaisiko vaihtaa tiheämmin?
Toinen kysymys olis tästä multitronic lodjusta. Millaisiin km määriin on päästy tällä lodjulla ilman remppaa? Millaisia kokemuksia teillä on? Ainakin näin volvon 6 loviseen automaattiin verrattuna tää multitronic on mukavuudeltaan huippuhyvän tuntoinen ,kunhan nyt kestäisi(?)
Niin kysyisinkin tästä nokkahihnan vaihto välistä TDI 2.0 (b8)joka näkyy olevan huoltoohjelman mukaan 180tkm. Mitäs mieltä te olette tuosta näin suomen olosuhteissa. Kannattaisiko vaihtaa tiheämmin?
Toinen kysymys olis tästä multitronic lodjusta. Millaisiin km määriin on päästy tällä lodjulla ilman remppaa? Millaisia kokemuksia teillä on? Ainakin näin volvon 6 loviseen automaattiin verrattuna tää multitronic on mukavuudeltaan huippuhyvän tuntoinen ,kunhan nyt kestäisi(?)
Comment