Elikkä otsikonmukaisesti olisi tarkoitus kevään mittaa suorittaa kyseinen operaatio. Sen tiedän että nähtävästi lukkosalpa on erilainen ja valot jää vähän peittoon. Sen takia kysynkin onko tuo lukkosalpan vaihto minkälainen homma? Ja onko suurta haittaa siitä että valoista ja vähän piiloon?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
typ89:iin b4 konepelti
Collapse
X
-
PugmanAvainsanat: Ei mitään
-
-
Pugman
Joo no tossa on tosiaan vaihdettu koko keula, mutta itselläni olisi tarkoitus päästä mahdollisimman vähillä kustannuksilla. Sen takia juuri haluaisin nimenomaan tietää että esim. miten nuo "vanhat" valot istuu ton uuden pellin kanssa ja minkälainen operaatio on tuo lukkosalpan vaihto.
Comment
-
Koko lukkopelti kai pitää vaihtaa. Purkamolta saa edullisesti.
"Mahdollisimman vähän kustannukset" ei ole kyllä aivan vähän kuitenkaan, koska noita peltejäkään ei oikein tahdo saada. Itse metsästin kuukausitolkulla omaani kolarikieron tilalle ja ensimmäinen löytynyt ei ollut kovin priima eikä myöskään ilmainen.
Vanhat valot istuu, rumasti.
Comment
-
Eihän sen lukkosalvan vaihto ole kuin ruuvata vanha irti ja pistää uusi tilalle, melko näppärästi se istuu ymmärtääkseni avausmekanismeihin. Olen nähnyt auton jossa oli 90:n valot tuon pidemmän pellin kanssa, mutta ei se erikoisen tyylikäs asennus ole. Pelti kuitenkin peittää jonkin verran ajovaloja.
Comment
-
Pugman
Asia selvä eli jos meinaa projektiin ruveta niin pitää hankkia ne b4 valot + lukkopelti ja sitten tietenkin se itse konepelti.
Kiitos kaikille vastanneille.
Comment
Comment