tuossa nokka-akselikeskustelussa http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...ht=nokkaakseli
on tuotu esille monellakin tapaa puutteellinen nokka-akselisysteemi tietyissä 2.5 V6 TDi -koneissa.
(ennen 2001 marraskuuta)
Itselläni on myös nokka-akselien uusiminen edessä, ja ajattelin ratkaista
ongelman seuraavasti: Heittäisin uudemmat rullakeinuvivuilla varustetut kannet
toisesta koneesta (BDG, vm 2002) tuohon vanhojen tilalle (AKE, vm 2001). Tuollaiset olisi
minulle tyrkyllä n 2000 e hintaan koneesta, jolla vahvistamattomien tietojen
mukaan on n. 50 000 km ajettu.
Kysymys, johon uskon ja toivon jonkun lukijan pystyvän vastaavan:
Onko BDG-konetyypin sylinterikannet yhteensopivat AKE-moottorin alakerran kanssa?
Jos tähän saisi vahvistuksen, uskoisin, että aika montaa 2.5 V6-omistajaa voisi kiinnostaa kyseinen ratkaisu. Jokuhan oli huolissaan, että pelkät nokat vaihtamalla sama kulumisongelma tulisi taas jossain vaiheessa vastaan... Näitä tapauksia ei taida todistettavasti onneksi vielä olla yhtään tiedossa.
on tuotu esille monellakin tapaa puutteellinen nokka-akselisysteemi tietyissä 2.5 V6 TDi -koneissa.
(ennen 2001 marraskuuta)
Itselläni on myös nokka-akselien uusiminen edessä, ja ajattelin ratkaista
ongelman seuraavasti: Heittäisin uudemmat rullakeinuvivuilla varustetut kannet
toisesta koneesta (BDG, vm 2002) tuohon vanhojen tilalle (AKE, vm 2001). Tuollaiset olisi
minulle tyrkyllä n 2000 e hintaan koneesta, jolla vahvistamattomien tietojen
mukaan on n. 50 000 km ajettu.
Kysymys, johon uskon ja toivon jonkun lukijan pystyvän vastaavan:
Onko BDG-konetyypin sylinterikannet yhteensopivat AKE-moottorin alakerran kanssa?
Jos tähän saisi vahvistuksen, uskoisin, että aika montaa 2.5 V6-omistajaa voisi kiinnostaa kyseinen ratkaisu. Jokuhan oli huolissaan, että pelkät nokat vaihtamalla sama kulumisongelma tulisi taas jossain vaiheessa vastaan... Näitä tapauksia ei taida todistettavasti onneksi vielä olla yhtään tiedossa.
Comment