Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

xenon-polttimon vaihto s6 (c4)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • xenon-polttimon vaihto s6 (c4)

    eli pitääkö se koko lamppuhässäkkä ottaa irti, että saa yhden polttimon vaihdettua?

  • #2
    No niin, itse itselleni vastaten. Nicon kanssa asiaa selvittelin, ja tuossa (iänkaiken vanhassa p****ssa) on tuo xenon toteutettu tehtaalta lähtiessä siten, että sen rikkoutuessa pitää koko mötikkä uusia.
    No, ei siinä mitään, rahallahan saa ja hevosella pääsee, mutta kun ei ko. valomötikkää mistään löydä.
    S4:n takaosa kuulemma käy, mutta johdot on erilailla toteutettu. S6:n normaaliumpiot/lamput löytyisi sopivasti ja niihin voisi sitten askarrella jälkiasennus xenonit, mutta johdot ja kaikki menis taas uusiksi.
    Noihin s6 xenoneihin ei kuulemma voi edes jälkiasennus xenoneita laittaa!!!?

    Siis uskomatonta touhua Audilta laittaa tommoset aatamin aikuset valosysteemin autoon.

    Comment


    • #3
      niin, vaihtoehtoja on vähissä...:-(

      Comment


      • #4
        Oliko nuo alkuperäiset polttimot vuodelta -96 ?
        Uskomattoman pitkään ovat jaksaneet valaista jos nyt piti ensimmäistä kertaa ryhtyä vaihtopuuhaan.

        Paljonko autolla tuli ajettua ennekuin polttimo tuli tiensä päähän?
        Hiipuiko valoteho viimeisen vuoden aikana huomattavasti?

        Comment


        • #5
          Kyllä ne alkuperäiset on. Uskomatonta touhua vag:lta laittaa tommoset "kertakäyttöiset" wannabe xenonit kalliin auton keulalla (siis kalliin uutena).

          Auto ei mulla ole kauaa ehtinyt vanheta. Yhdellä tutulla ollut jonkin aikaa ja sitten kiertotien kautta tuli mulle.
          Ajettu on mittarin mukaan almoust 300tkm.

          Nico: pitää vähän funtsia sitä valohommaa......

          Ai niin, ja repsikan puolen xenoni toimii vielä! ;-)

          Comment


            #6
            Uskomatonta touhua vag:lta laittaa tommoset "kertakäyttöiset" wannabe xenonit kalliin auton keulalla
            Onkos tietoa mitä muita audin malleja tämä hullutus koskee?

            Comment


            • #7
              Ei oo tietoa. Merkkiliikkeen tiskiltä sain "tarjouksen", 553e.

              Comment


                #8
                Mulla särö kuskin puoleisessa umpiossa. Merkkiliikkeen hinta koko xenon-umpiolle 1100e. Sen lasin saa onneksi erikseen.

                Comment


                • #9
                  Tuo 553e, oli siis sille "xenonmötikälle", ei koko lampulle. Paras "tarjous"/vaihtoehto on tällä hetkellä, että lähetän mötikän Saksanmaalle korjattavaksi. Hinta-arvio n.200e + kulut. Tietääkö kukaan, korjaako xenoneja joku Suomessa?

                  Comment


                    #10
                    Eikö todellakaan tuota löydy eBay:stä?

                    Comment


                    • #11
                      Tsekkaa toi mesta, en oo varma onko apuja, mut kannattaahan se yrittää...
                      http://www.xenon.fi

                      Comment

                      Working...
                      X