Mitä eroja on S4:n ECU:issa? Mulla on 4A0 907 551B numeroinen, eräällä olis kaupan 895 907 551A numeroinen lastutettuna. Onko vaihtokelpoisia keskenään?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
urS4 ECU:t
Collapse
X
-
-
Ihan perinteinen hydraulisilla ajoituksilla toteutettu laatikko kertoo heti, jos ei ole tyytyväinen saamaansa vääntöön. Eli vaihtoajat pitenee ja joissakin tilanteissa voi ilmetä suoranaista luistoa. Osaakohan tuo laatikko jotenkin kompensoida väännön muuttumisen?
Huomasitko mitään muutosta esim. 2/3-kaasulla isohkoilla vaihteilla kiihdyttäessä, tapahtuuko vaihto samaan tapaan kuin ennen?
Comment
-
s4rules
Kerrotko Mixu kokemuksiasi kun olet ehtinyt ajella pari tuhatta. Sormia syyhyttää tehdä sama temppu mutta mulle suositeltiin olla tekemättä. Syynä laatikon kestävyys. Olisi muuten kiva verrata joskus autoja, sun viritetty ja meikäläisen standardi. Harvoin pääsee vertaileen rinnan niinkin harvinaisia autoja kuin kaksi s4 automaattia...
Comment
-
Hannu, ne lastut jotka hankittiin, on nyt todistettavasti kokeiltu juurikin tuollaisessa AA loppuisessa boxissa. Mulla on jostain syystä boxi vain yhdellä A:lla, muuten siis samat numerot, mutta 4A0907551A, eikä AA.
Onko kenellään tietoa, mikä tuo yhden A:n boxi on, oli varmasti tehtaalla jo asennettuna, koska lattiamatot jne olivat täysin ehjät ja muutenhan tuohon boxiin ei käsiksi pääse kuin leikkelemällä mattoa.
Comment
-
Tuli vaan vielä mieleen, nuo meidän chipithän oli ne harvinaiset ja hankalasti saatavilla olevat chippirungot, niin nythän ne on todettu toimiviksi -96 kutosessa ja -92 nelosessa. Ainakin nelosen boxi oli AA kuten mullakin. Sulla A ja ei toimi. Nuo siis mitä ilmeisimmin ovat series 2 sopivat, eli olisko sun A series 1? Mites velipojalla kävi ja mikä boxi siellä on? Ja tietääkö joku mitä eroja softassa on ser1 vs ser2 kun tuo chippimalli ei siihen vaikuttane?
Comment
-
Vääntäkäähän mulle nyt vielä rautalankaversio mitä eroa näissä bokseissa nyt sitten on? Tässä kuvassa on auton oma ohjain ja tässä, Tämä puolestaan tuli auton mukana joka on tällähetkellä paikallaan. Tästä auton mukana tulleesta boksista ei pääse katsomaan vikakoodeja ja se ei näytä vag-comille yhtäkään blokia.
Nyt olisi kaupan tuollainen jälkimmäinen boksi, jossa on jokin 290hk 460nm -lastu paikalla. Mietin, että kannattaako tuollaista ostaa, että toimiiko se autossani toivotulla tavalla ja pääsenkö kenties tästä sitten katsomaan vikakoodit ja blokit?
Comment
Comment