Keräilläänpä tähän tietoa tuon ilma-alustan madaltamisesta ja tuunaamisesta.
Vaihtoehdot ymmärtääkseni:
1. koodaus, eli muutetaan esim allroadissa koodaus normi-a6:ksi, jolloin alusta laskee, mutta toimii kuitenkin tehdasasetuksien mukaisesti. Tai vastaavasti voidaan asettaa vaikka jenkkimarkkinoiden asetus, jolloin alusta voi olla hieman ylempänä. Löytyykö jokin koodaus, jolla voisi tuon euro-A6:n saada alemmaksi ns tehtaan hyväksymällä tavalla?
2. sopeutushuijaus (tai miksi tätä kutsuisi), eli asetetaan alustan boksiin väärät arvot, jolloin se laskee. Esim jos korkeusarvo todellisuudessa esim 405, syötetään arvoksi vaikkapa 420, jolloin alusta korjaa asentoaan alas 15 mm.
3. H&R ETS-moduli, onko jollakulla tästä kokemusta, vaikuttaako kaikissa asennoissa saman verran eli tuon -40 mm, vai onko esim alempana vain dynamic-asennossa?
4. MTM F-Cantronic, onkos tästä kokemuksia? Jos olisi halvempi, niin tämä olisi varmaan valintani, ymmärtääkseni se laskee autoa vain dynamic-tilassa, ja toiminee muutenkin hyvin.
Vaihtoehdot ymmärtääkseni:
1. koodaus, eli muutetaan esim allroadissa koodaus normi-a6:ksi, jolloin alusta laskee, mutta toimii kuitenkin tehdasasetuksien mukaisesti. Tai vastaavasti voidaan asettaa vaikka jenkkimarkkinoiden asetus, jolloin alusta voi olla hieman ylempänä. Löytyykö jokin koodaus, jolla voisi tuon euro-A6:n saada alemmaksi ns tehtaan hyväksymällä tavalla?
2. sopeutushuijaus (tai miksi tätä kutsuisi), eli asetetaan alustan boksiin väärät arvot, jolloin se laskee. Esim jos korkeusarvo todellisuudessa esim 405, syötetään arvoksi vaikkapa 420, jolloin alusta korjaa asentoaan alas 15 mm.
3. H&R ETS-moduli, onko jollakulla tästä kokemusta, vaikuttaako kaikissa asennoissa saman verran eli tuon -40 mm, vai onko esim alempana vain dynamic-asennossa?
4. MTM F-Cantronic, onkos tästä kokemuksia? Jos olisi halvempi, niin tämä olisi varmaan valintani, ymmärtääkseni se laskee autoa vain dynamic-tilassa, ja toiminee muutenkin hyvin.
Comment