Päivitetäämpä taas projekti ajantasalle. Juhannuksesta huolimatta autoon saatiin toimiva Viper Tuningin softa pienten vastoinkäymisten jälkeen. Jotenkin aavistelinkin että joku sakkaa säädön aikana kun mikään ei ikinä mene niinku elokuvissa. Aluksi jkylässä kävin laittaan tankin piripintaan niin eiköhän se bensapumpun letkulähdöt tiputtanu vähän pensaa huonojen klemmareiden ansiosta. Suuremmin bensaa valskasi kylläkin sen bensapumpun vaihto luukuin tiivisteen välistä kun näky olevan sökönä se tiiviste.
Sitten tapeltiinki joku tunti TBBn kanssa kun ei meinannut millään pysyä imusarjassa kiinni. Pullisteli meinaa melko paljon kun on niin pehmeää kumia tuo OEM 200tkm ajettu kumi. Sitten kun on vielä jäähyilta tulevat putket vain letkujen varassa kiinnikkeiden ollessa rikki niin nekin pääsivät vääntämään TBBtä pois paikoiltaan. Lopulta TBB alkoi pysymään paikallaan kun hirtin liinalla ne imuputkent koneeseen kiinni, oli muuten todella katu uskottavan näkönen "kenttäkorjaus" ;) Mutta sillä saatiin ilmapysymään putkissa ja softa kuntoon. Nyt rokkaa hyvin.
Pikkusen oli liian kuuma keli jo tuo +20c nuille rs4sen välijäähyttimille. Aluksi Rich käytti 1.4bar ahtoja niin alko pako-ja imulämmöt nouseen korkealle mutta kun puotti sinne 1.3barin tienoille niin pysy jotenkikaan aisoissa imulämmöt. Huomasi kun 3 vaihteen otti loppuun asti niin lopussa nousi pakolämmöt ja 4lopussa pelasi paljon paremmin ku alko tulleen jäähytystä keulalle enemmän.
Seuraavaksi sitte ehkäpä vesiviinaruutaa imuilmaan ja pientä hieno säätöä softaan (ahtoja isommalle) ecua lähettelemällä.
On kyllä kiva ero vakioon nytten, kestovirne naamalla ;)
Sitten tapeltiinki joku tunti TBBn kanssa kun ei meinannut millään pysyä imusarjassa kiinni. Pullisteli meinaa melko paljon kun on niin pehmeää kumia tuo OEM 200tkm ajettu kumi. Sitten kun on vielä jäähyilta tulevat putket vain letkujen varassa kiinnikkeiden ollessa rikki niin nekin pääsivät vääntämään TBBtä pois paikoiltaan. Lopulta TBB alkoi pysymään paikallaan kun hirtin liinalla ne imuputkent koneeseen kiinni, oli muuten todella katu uskottavan näkönen "kenttäkorjaus" ;) Mutta sillä saatiin ilmapysymään putkissa ja softa kuntoon. Nyt rokkaa hyvin.
Pikkusen oli liian kuuma keli jo tuo +20c nuille rs4sen välijäähyttimille. Aluksi Rich käytti 1.4bar ahtoja niin alko pako-ja imulämmöt nouseen korkealle mutta kun puotti sinne 1.3barin tienoille niin pysy jotenkikaan aisoissa imulämmöt. Huomasi kun 3 vaihteen otti loppuun asti niin lopussa nousi pakolämmöt ja 4lopussa pelasi paljon paremmin ku alko tulleen jäähytystä keulalle enemmän.
Seuraavaksi sitte ehkäpä vesiviinaruutaa imuilmaan ja pientä hieno säätöä softaan (ahtoja isommalle) ecua lähettelemällä.
On kyllä kiva ero vakioon nytten, kestovirne naamalla ;)
Comment