Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 vai RS4 B5 ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Alkuperäinen kirjoittaja Zikke Näytä viesti
    Yllä olevaan kysymykseen varmaankin Okkim ja kumppanit osaa vastata,mut heitetään stetsonista luokkaa 7-8 k€.

    Mites muuten tämä:http://www.nettiauto.com/audi/rs4/3343812? Aika kauan viihtyny nettihautomossa.Pulikat ainakin kohillaan ja hintakaan ei paha.Osaako spesialistit sanoo millanen rauta on kyseessä?

    Toi kiinnostais vähän ainakin mua.
    Kaverin auto. Olin tuota itse hakemassa ulkomailta. Ei ole polettu, ja tekniikalla ajettu todella vähän. Tuolla se seisoo kaverin tallissa toimettomana. Livenä aivan helekutin mahtava peli. Hinta on vähintäänkin kilpailukykyinen.

    Comment


    • #32
      Markon laskuja ynnäillessä näyttäisi pelkästään tehojen puolesta laskien S4 tulevan melkoisesti halvemmaksi kokonaisuudessaan. S4 hinta pyörii jossain 10-15ke paikkeilla. Kilsoja näyttää vain olevan kaikissa reilusti. Risat on sitten 30ke huomattavasti vähemmillä kilsoilla.

      Comment


        #33
        Listalta unohtui muutama juttu:

        tiivisteet molempiin muutamia satasia(riippuen mitä kaikkea haluaa vaihtaa) ja S4:seen risan MAF, uudet tulpat ja imuputket. Kallista on...

        Comment


        • #34
          Vaimon S4 2001 Tiptronic Avant vois lähtee jopa hieman alle 10 k€:lla. Tulpat ja pyörimisnopeusanturi tuli tänään vaihdatettua 500 € hintaan.

          Comment


            #35
            Heh, "ei polettu". No sellainen RS4 on tässä vaiheessa niin raisussa karstassa, että kannattaa kiertää kaukaa :) . Pointtina siis se, että tuontyyppistä autoa pitää aika ajoin hapettaa, että pysyy kunnossa. Tietty kone ja öljyt pitää olla lämpimät yms kun käsketään.

            Comment


              #36
              Risassa jo pelkät pullistukset ja alusta siten mukavan leveä renkaineen yms. on jo hankinnan arvoinen, jos sitä paalua on :)

              Moottori imee sitten molemmissa rahat ja molemmat saa kyllä kulkemaan samaa tahtia.

              Comment


                #37
                Mullahan olis tuolla tallissa semmoinen mihin ei taida enää saada palikkaan kuin moottoriin :D

                Jos sitä paalua siis on ;)

                Comment


                  #38
                  Vaimon S4 2001 Tiptronic Avant
                  Onko noita saanut tippilläkin? Ei varmaan kovin yleinen kapistus.

                  Comment


                    #39
                    Oisko Jenkkituonti.

                    Comment


                    • #40
                      Minkä verran rs4:ssa jokapäiväiset ominaisuudet kärsivät tuollaisesta rs6 turbo setupista, joka esim. tuossa Kokkolan risassa löytyy? Vertailupohjana perus lastu+putki vireistetty rs4.

                      Comment


                        #41
                        Ei yhtään, päinvastoin :)

                        Comment


                          #42
                          Eikä kyllä kärsi verrattuna lastutettuun ässäänkään.

                          Comment


                          • #43
                            Kiitos vastauksista, eli turbot eivät ilmeisesti spoolaa merkittävästi ylempänä?

                            Comment


                              #44
                              Eipä juurikaan, ja kun kulkee, niin eroa tulee riittävästi. Yllättävän herkiltä ne tuntuu ajossa.

                              Comment


                              • #45
                                Tätä keskustelua, kun lukee niin harmittaa todella, että pitää ajaa autolla 50tkm vuodessa, eikä viitsi RS:ää siihen pilata. Eikä oikein viitsi ostaa myöskään tallisssa seisomaan. Mutta siis RS4 ehdottomasti. S4:n olen omistanut, mutta koska en ole teeseitsemies niin jäi kyllä nälkää RS:n aika paljon. No nyt ajellaan sotakoneilla ja polttoöyljyllä!

                                Comment


                                • #46
                                  Itseäni taas kuumottaisi tuo risa niin pirusti ihan vaan ulkonäön takia. Kyllä nää ässätkin saa ihan pirtsakasti kulkemaan mutta on siinä risassa jotain mikä silti kiehtoo. Oon kyllä sen jo päättäny, että talouteen tulee RS4, mutta B7 minkä ostan sitten kun ne on halpoja :)

                                  (voi mennä vielä joku vuosi)

                                  Comment


                                    #47
                                    Alkuperäinen kirjoittaja laituri Näytä viesti
                                    Tätä keskustelua, kun lukee niin harmittaa todella, että pitää ajaa autolla 50tkm vuodessa, eikä viitsi RS:ää siihen pilata. Eikä oikein viitsi ostaa myöskään tallisssa seisomaan. Mutta siis RS4 ehdottomasti. S4:n olen omistanut, mutta koska en ole teeseitsemies niin jäi kyllä nälkää RS:n aika paljon. No nyt ajellaan sotakoneilla ja polttoöyljyllä!
                                    Eihän se ole auton pilaamista jos paljon ajaa... Eikä etenkään jos ajaa paljon RiSalla. Itse ostin valmiiksi lastutetun, putkisto, etujarryt ja alusta vaihdettuna RiSan 2007, jolloin oli ajettu 112000Km. Nyt on kilsoja (jo) 217000Km, kaikki huollot ajallaan tehty ja muutenkin hyvin pidettynä, eikä kaduta suuret kilsat yhtään. Päinvastoin, silloin tällöin tulee vieläkin hymy huuleen kun miettii noita kilsoja ja mitä 'kaikkea' on matkan varrella sattunutkaan...

                                    Ei muuta kun RiSa kehiin vaan ja baanalle!

                                    Comment


                                      #48
                                      Juu ei kilsat ässiä tai risoja tuhoa, omani hankin n. 120 tkm ajettuna ja nyt kolkuttelee kohta 300 tkm. Kaikki kulutusosat yms. kun vaihtaa heti eikä viidestoista päivä, niin pysyy auto napakkana, eikä kilsoja huomaa.

                                      Toki koneremppa siintää edessä ajatuksen tasolla mutta viitteitä siihen ei käytännön puolelta vielä ole. Jatkuva tekniikan päivittely kun uusii tekniikan osia tasaisesti, alakerta vaan koskematon enää niiden puolesta.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Niin en tarkoittanutkaan ettei auto kestäisi kilometrejä vaan sitä, että jos vaikka RS:llä ajaa neljä vuotta putkeen 50-60tkm ja sama meno jatkuu, niin autoa on pakko vaihtaa jossain vaiheessa. Tai olisihan se polleeta laskea 430.000 km ajetulla RS:llä tapaamisiin. Ja jos siis olisi RS alla niin siitä luopuminen voisi olla vaikeaa. Autot on tehty ajamista varten ja oikein huollettuina ne myös sen kestävät.

                                        Comment


                                          #50
                                          Joo kyllä minä laskisin Risalla 60000 vuodessa ajoa tapaamisiin yms. ennemmin kuin jollain perus työjuhta vehkeellä, jos valita saisin. Tosiaan ei se autoa pahenna vaikka 500 tkm on lasissa ja mikäs sen mukavampaa kuin ajaa ne Oikealla autolla :) mutta omalla kohdalla on pakko tyytyä firman antimiin auton suhteen.

                                          Comment


                                          • #51
                                            No eihän tää nykyinen 335d RS4 ole, mutta ei nyt ihan perustyöjuhtakaan eli mennään nyt toistaiseksi tällä. Sorry off topic!

                                            Comment


                                            • #52
                                              Vähän aiheeseen liittyen olisi yksi kysymys. Onko rs4 b5 mahdollisuutta saada vetokoukkua tai onko kellään risan omistajalla sellaista?

                                              ässäläiseen saa niin tuli vain mieleen saisiko tähänkin. Ja mielellään sellainen, jonka saa piiloon kun ei tarvitse.

                                              Comment


                                                #53
                                                Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viesti
                                                Vähän aiheeseen liittyen olisi yksi kysymys. Onko rs4 b5 mahdollisuutta saada vetokoukkua tai onko kellään risan omistajalla sellaista?

                                                ässäläiseen saa niin tuli vain mieleen saisiko tähänkin. Ja mielellään sellainen, jonka saa piiloon kun ei tarvitse.
                                                B5 RS4 saa vetokoukun laittaa, RS6:een ei tietääkseni.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viesti
                                                  B5 RS4 saa vetokoukun laittaa, RS6:een ei tietääkseni.
                                                  Selevä. Kiitos tästä tiedosta.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Virallisesti ei saa RS4:ään laittaa. Mun omassa oli, ja siihen oli Quattro GmbH:lta käsin kirjoitettu tyyppihyväksyntä, että oli saatu katsastettua se Saksassa. Malli oli irrotettava Votexin koukku, sama kuin B5 S4:ssä. Ohessa em dokkarit.
                                                    Attached Files

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      http://www.nettiauto.com/audi/rs6/3919161

                                                      Tuon RS6:sen olen tuossa kylällä nähnyt kärry perässä ajamassa, En kyllä tiedä mikä koukku siihen on laitettu, myynti-ilmoituksessa ei ole kyllä mitään mainintaa koukusta.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Virallisesti ei saa RS4:ään laittaa. Mun omassa oli, ja siihen oli Quattro GmbH:lta käsin kirjoitettu tyyppihyväksyntä, että oli saatu katsastettua se Saksassa. Malli oli irrotettava Votexin koukku, sama kuin B5 S4:ssä. Ohessa em dokkarit.
                                                        Eikä ole katsastusmieskään mitään valitellut saati kysellyt papereita RS4:n peräkoukusta. Koukku on ollut kiinni jo useamman vuoden kun ei ole ollut innostusta takoa jumahtanutta koukkua irti, vaikka se vähän hassulta näyttääkin.

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Pitäähän nyt woima-audissa koukku olla, helpompi sitoa rullille :P

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Paljonkos vetopaino on RS4 ?

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Onko kellään tietoo tuosta Kamuxilla olevasta RS4:sta, http://www.nettiauto.com/audi/rs4/4349834

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X