Alkuperäinen kirjoittaja Zikke
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 vai RS4 B5 ?
Collapse
X
-
Heh, "ei polettu". No sellainen RS4 on tässä vaiheessa niin raisussa karstassa, että kannattaa kiertää kaukaa :) . Pointtina siis se, että tuontyyppistä autoa pitää aika ajoin hapettaa, että pysyy kunnossa. Tietty kone ja öljyt pitää olla lämpimät yms kun käsketään.
Comment
-
Minkä verran rs4:ssa jokapäiväiset ominaisuudet kärsivät tuollaisesta rs6 turbo setupista, joka esim. tuossa Kokkolan risassa löytyy? Vertailupohjana perus lastu+putki vireistetty rs4.
Comment
-
-
Tätä keskustelua, kun lukee niin harmittaa todella, että pitää ajaa autolla 50tkm vuodessa, eikä viitsi RS:ää siihen pilata. Eikä oikein viitsi ostaa myöskään tallisssa seisomaan. Mutta siis RS4 ehdottomasti. S4:n olen omistanut, mutta koska en ole teeseitsemies niin jäi kyllä nälkää RS:n aika paljon. No nyt ajellaan sotakoneilla ja polttoöyljyllä!
Comment
-
Itseäni taas kuumottaisi tuo risa niin pirusti ihan vaan ulkonäön takia. Kyllä nää ässätkin saa ihan pirtsakasti kulkemaan mutta on siinä risassa jotain mikä silti kiehtoo. Oon kyllä sen jo päättäny, että talouteen tulee RS4, mutta B7 minkä ostan sitten kun ne on halpoja :)
(voi mennä vielä joku vuosi)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja laituri Näytä viestiTätä keskustelua, kun lukee niin harmittaa todella, että pitää ajaa autolla 50tkm vuodessa, eikä viitsi RS:ää siihen pilata. Eikä oikein viitsi ostaa myöskään tallisssa seisomaan. Mutta siis RS4 ehdottomasti. S4:n olen omistanut, mutta koska en ole teeseitsemies niin jäi kyllä nälkää RS:n aika paljon. No nyt ajellaan sotakoneilla ja polttoöyljyllä!
Ei muuta kun RiSa kehiin vaan ja baanalle!
Comment
-
Juu ei kilsat ässiä tai risoja tuhoa, omani hankin n. 120 tkm ajettuna ja nyt kolkuttelee kohta 300 tkm. Kaikki kulutusosat yms. kun vaihtaa heti eikä viidestoista päivä, niin pysyy auto napakkana, eikä kilsoja huomaa.
Toki koneremppa siintää edessä ajatuksen tasolla mutta viitteitä siihen ei käytännön puolelta vielä ole. Jatkuva tekniikan päivittely kun uusii tekniikan osia tasaisesti, alakerta vaan koskematon enää niiden puolesta.
Comment
-
Niin en tarkoittanutkaan ettei auto kestäisi kilometrejä vaan sitä, että jos vaikka RS:llä ajaa neljä vuotta putkeen 50-60tkm ja sama meno jatkuu, niin autoa on pakko vaihtaa jossain vaiheessa. Tai olisihan se polleeta laskea 430.000 km ajetulla RS:llä tapaamisiin. Ja jos siis olisi RS alla niin siitä luopuminen voisi olla vaikeaa. Autot on tehty ajamista varten ja oikein huollettuina ne myös sen kestävät.
Comment
-
Joo kyllä minä laskisin Risalla 60000 vuodessa ajoa tapaamisiin yms. ennemmin kuin jollain perus työjuhta vehkeellä, jos valita saisin. Tosiaan ei se autoa pahenna vaikka 500 tkm on lasissa ja mikäs sen mukavampaa kuin ajaa ne Oikealla autolla :) mutta omalla kohdalla on pakko tyytyä firman antimiin auton suhteen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viestiVähän aiheeseen liittyen olisi yksi kysymys. Onko rs4 b5 mahdollisuutta saada vetokoukkua tai onko kellään risan omistajalla sellaista?
ässäläiseen saa niin tuli vain mieleen saisiko tähänkin. Ja mielellään sellainen, jonka saa piiloon kun ei tarvitse.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiB5 RS4 saa vetokoukun laittaa, RS6:een ei tietääkseni.
Comment
-
Comment
-
http://www.nettiauto.com/audi/rs6/3919161
Tuon RS6:sen olen tuossa kylällä nähnyt kärry perässä ajamassa, En kyllä tiedä mikä koukku siihen on laitettu, myynti-ilmoituksessa ei ole kyllä mitään mainintaa koukusta.
Comment
-
Virallisesti ei saa RS4:ään laittaa. Mun omassa oli, ja siihen oli Quattro GmbH:lta käsin kirjoitettu tyyppihyväksyntä, että oli saatu katsastettua se Saksassa. Malli oli irrotettava Votexin koukku, sama kuin B5 S4:ssä. Ohessa em dokkarit.
Comment
-
Onko kellään tietoo tuosta Kamuxilla olevasta RS4:sta, http://www.nettiauto.com/audi/rs4/4349834
Comment
Comment