Tuli joulukuussa ostettua tuollainen lötkö toiselle kaveriksi.
http://i48.tinypic.com/2ps3j42.jpg
http://i50.tinypic.com/dbjeo9.jpg
http://i46.tinypic.com/2zzpb8h.jpg
http://i50.tinypic.com/2qvz0uq.jpg
http://i46.tinypic.com/15hbxa1.jpg
- Alkuperäinen turbo quattro.
- Mc1
- Mittarissa ostohetkellä 294 tkm.
- Sähkölasit edessä ja takana.
- Sähkökattoluukku.
- Sähköpeilit.
- Sporttinahkasisusta.
- Penkinlämmittimet edessä ja takana.
- Kyynärtuki edessä.
- Automaatti-ilmastointi.
- Alkuperäiset verhot takasivu ja takalasissa.
- Vakionopeudensäädin.
- Jotain muuta pientä löytyy.
Historiasta hieman. Ollut kaverilla, joka asunut Suomessa ja Saksassa. Auto ostettu Saksasta, tuotu Suomeen, viety Saksaan ja taas tuotu Suomeen.
Vuodesta 93 -> 06 asti ollut tällä kaverilla ja sitten mennyt porukalle, jolta minä tämän ostin. Aikaisemmin huollettu aina Audilla, kun tarvinnut jotain tehdä. Juttelin tämän omistajan kanssa tovin puhelimessa kysellen kaikkea autoon liittyen. Kuulin myös, että kasa kuitteja/lappuja huolloista olisi seurannut auton mukana seuraavalle, mutta eipä nämä kuitit/laput minulle asti ehtineet...
Ostin auton porukalta, jolla ei näistä Audeista ollut mahdottomasti kokemusta. About 3 vuotta oli heidän omistuksessaan ja huomannu tässä, etteivät ole ennakoivaa huoltoa juurikaan tehneet. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin pari tuhatta km tullut lisää mittariin heidän aikana. Muuten seisonut katoksessa/pihalla. Sen kyllä huomasin, kun putsasin puhallinkaukalosta lehtiä. Ei näitä Audeja ole tehty seisotettavaksi, kun muutenkin auto tuntui aluksi jokseenkin kankealta. Nyt ruennut vetristymään.
Tuli myös vietyä auto katsastukseen ja menihän se moitteetta läpi! Vaikka minua arvelutti, kun tiesin auton olleen vähällä käytöllä.
Laitellut tässä hiljakseen;
- Kaikki mittariston taustavalot + painikkeiden yms taustavalot korjattu.
- Ajotietokoneen näyttö oli jumissa, korjaantui viiksipaketin puolikkaalla.
- Kattoluukku ei auennut ilman voimaa, nyt toimii kuin insinööri sen suunnittelikin.
- Kirkkaat vilkut edessä ja savunharmaat sivuilla.
- Vanha defalainen poistettu ja nyt tilalla jotain muuta.
Tarkoitus kunnostaa pienimmätkin viat/jutut autosta ja muistaa samalla pitää tämän alkuperäisessä asussaan. Teiniräpellyksiä on aivan liikaa liikenteessä, kun taas tälläisia satasia ei ole täällä päin yhtään liikaa. Liekköhän montaa tämän lisäksi?
Jospa tästä tulee oiva harraste/käyttöauton yhdistelmä. Ensimmäinen turbo-lötkö minulla, joten konehuoneen puoli saattaa aiheuttaa kysymyksiä ja päänraapimista tulevaisuudessa. Muu tekniikka on tuttua aikaisemmista satasista...
Talvisia kuvia otan sopivassa ajankohdassa :)
http://i48.tinypic.com/2ps3j42.jpg
http://i50.tinypic.com/dbjeo9.jpg
http://i46.tinypic.com/2zzpb8h.jpg
http://i50.tinypic.com/2qvz0uq.jpg
http://i46.tinypic.com/15hbxa1.jpg
- Alkuperäinen turbo quattro.
- Mc1
- Mittarissa ostohetkellä 294 tkm.
- Sähkölasit edessä ja takana.
- Sähkökattoluukku.
- Sähköpeilit.
- Sporttinahkasisusta.
- Penkinlämmittimet edessä ja takana.
- Kyynärtuki edessä.
- Automaatti-ilmastointi.
- Alkuperäiset verhot takasivu ja takalasissa.
- Vakionopeudensäädin.
- Jotain muuta pientä löytyy.
Historiasta hieman. Ollut kaverilla, joka asunut Suomessa ja Saksassa. Auto ostettu Saksasta, tuotu Suomeen, viety Saksaan ja taas tuotu Suomeen.
Vuodesta 93 -> 06 asti ollut tällä kaverilla ja sitten mennyt porukalle, jolta minä tämän ostin. Aikaisemmin huollettu aina Audilla, kun tarvinnut jotain tehdä. Juttelin tämän omistajan kanssa tovin puhelimessa kysellen kaikkea autoon liittyen. Kuulin myös, että kasa kuitteja/lappuja huolloista olisi seurannut auton mukana seuraavalle, mutta eipä nämä kuitit/laput minulle asti ehtineet...
Ostin auton porukalta, jolla ei näistä Audeista ollut mahdottomasti kokemusta. About 3 vuotta oli heidän omistuksessaan ja huomannu tässä, etteivät ole ennakoivaa huoltoa juurikaan tehneet. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin pari tuhatta km tullut lisää mittariin heidän aikana. Muuten seisonut katoksessa/pihalla. Sen kyllä huomasin, kun putsasin puhallinkaukalosta lehtiä. Ei näitä Audeja ole tehty seisotettavaksi, kun muutenkin auto tuntui aluksi jokseenkin kankealta. Nyt ruennut vetristymään.
Tuli myös vietyä auto katsastukseen ja menihän se moitteetta läpi! Vaikka minua arvelutti, kun tiesin auton olleen vähällä käytöllä.
Laitellut tässä hiljakseen;
- Kaikki mittariston taustavalot + painikkeiden yms taustavalot korjattu.
- Ajotietokoneen näyttö oli jumissa, korjaantui viiksipaketin puolikkaalla.
- Kattoluukku ei auennut ilman voimaa, nyt toimii kuin insinööri sen suunnittelikin.
- Kirkkaat vilkut edessä ja savunharmaat sivuilla.
- Vanha defalainen poistettu ja nyt tilalla jotain muuta.
Tarkoitus kunnostaa pienimmätkin viat/jutut autosta ja muistaa samalla pitää tämän alkuperäisessä asussaan. Teiniräpellyksiä on aivan liikaa liikenteessä, kun taas tälläisia satasia ei ole täällä päin yhtään liikaa. Liekköhän montaa tämän lisäksi?
Jospa tästä tulee oiva harraste/käyttöauton yhdistelmä. Ensimmäinen turbo-lötkö minulla, joten konehuoneen puoli saattaa aiheuttaa kysymyksiä ja päänraapimista tulevaisuudessa. Muu tekniikka on tuttua aikaisemmista satasista...
Talvisia kuvia otan sopivassa ajankohdassa :)
Comment