Aihetta sivuten lainaan vähän topikkia..
Vaihdoin autooni turbon ja samalla luonnollisesti öljyt ja suodattimen. Omituista ö-painevalon toiminnassa oli mielestäni se, että kun auton remontin päätteeksi laitoin käyntiin niin painevalo sammui tasan samalla sekunnilla kun lähti käyntiin. Aiemmissa autoissa on aina muutama sekunti mennyt että on saanut täytettyä suodattimet, kierron yms ja sitten vasta sammunut merkkivalo. Mahtaakohan olla huuhaa-kuvittelua tämän topikin luettuani vai pitäisikö alkaa etsimään vikaa jostain..??
Niin, ja auto on A4 AEB-koneella.
Vaihdoin autooni turbon ja samalla luonnollisesti öljyt ja suodattimen. Omituista ö-painevalon toiminnassa oli mielestäni se, että kun auton remontin päätteeksi laitoin käyntiin niin painevalo sammui tasan samalla sekunnilla kun lähti käyntiin. Aiemmissa autoissa on aina muutama sekunti mennyt että on saanut täytettyä suodattimet, kierron yms ja sitten vasta sammunut merkkivalo. Mahtaakohan olla huuhaa-kuvittelua tämän topikin luettuani vai pitäisikö alkaa etsimään vikaa jostain..??
Niin, ja auto on A4 AEB-koneella.
Comment