Hei, yritin lukea vuodesta 2005 lähtien päivitettyä viestiketjua kuinka usein laatikon öljyt on vaihdettava? Tietämisen tuska ainakin lisääntyi! Audi A6 2.5 tdiQ vm 03. Ajettu nyt noin 171 tkm. Itse olen ajanut 90 tkm lähtien ja teettänyt kaikki ohjekirjan mukaiset huollot. Sitä ennen auto oli 3 vuoden leasingissa ja huoltokirjassa kaikki leimat. Lisäksi Audin tiedostoista printatut huoltodokumentit näyttivät vakuuttavilta , joten olettaisin kaiken tarvittavan olevan tehdyn ennen minua.
Eli lyhyesti: Kun ajotietokone ilmoittaa nyt 800 km päässä olevasta huollosta, niin onko nyt syytä tehdä myös laatikon öljyille jotakin? Huoltokirjasta (saksaksi) ei ole mainintaa milloin se on syytä tehdä. Tarkoitukseni ei ole myöskään ryömiä auton alle tutkimaan, millainen lappu laatikon kyljessä on, vaan teetän missä se osataan.
Eli lyhyesti: Kun ajotietokone ilmoittaa nyt 800 km päässä olevasta huollosta, niin onko nyt syytä tehdä myös laatikon öljyille jotakin? Huoltokirjasta (saksaksi) ei ole mainintaa milloin se on syytä tehdä. Tarkoitukseni ei ole myöskään ryömiä auton alle tutkimaan, millainen lappu laatikon kyljessä on, vaan teetän missä se osataan.
Comment