Eli täyskaasu kiihdytyksellä 4. vaihteella loppuun asti ei ongelmaa , sitten kun vaihtaa 5. vaihteelle ja vedättää loppuun ja vaihtaa kutosta niin silloin pätkäsee siis kaikki menohalut ku seinään. Vaikka lappu on lattiassa niin tulee semmonen raju menee-ei mene-menee-ei mene efekti , vastaavuus olis et kaasupohjaan ja kaasu vapaaksi. Pätkäsyn kesto per vaihe on aina joku 2 sekuntia.
Tämmöstä antoi:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 551 C
Component: 2.7l V6/5VT G01 0002
Coding: 05711
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Eli onko toi nyt vaan ominaisuus et noi pakolämmöt vaan yksinkertasesti nousee niin kovin et egt pätkäsee menon? vai onko noi egt:t kaput?
Auto on lastutettu.
Tämmöstä antoi:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 551 C
Component: 2.7l V6/5VT G01 0002
Coding: 05711
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Eli onko toi nyt vaan ominaisuus et noi pakolämmöt vaan yksinkertasesti nousee niin kovin et egt pätkäsee menon? vai onko noi egt:t kaput?
Auto on lastutettu.
Comment